Nog 3 dagen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Esther Linden - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen

Door: esthervdlinden

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Maart 2012 | Nederland, Maastricht

Lieve familie en vrienden,

Over 3 dagen is het zover en vertrek ik naar Nepal voor mijn coschap oogheelkunde. Nu druk bezig hier mijn backpack in te pakken! Gelukkig vandaag mijn paspoort opgehaald met de goede visa voor Nepal en India (pfieuw!)Ik kom dinsdag aan in Kathmandu, de hoofdstad, waar ik een aantal dagen blijf en wat leuke dingen ga bezoeken! Zaterdag vlieg ik dan naar Biratnagar, vanwaar ik met een bus of taxi naar Dharan zal gaan. In het Koirala Instute in Dharan help ik 5 weken mensen aan hun ogen (benieuwd wat voor bizarre dingen ik ga tegenkomen). Na afloop nog een paar dagen Nepal over, waarin ik waarschijnlijk naar Pokhara ga om te paragliden, andere stoere dingen te doen en misschien ook een klein beetje chillen. Mijn reis eindigt dan met 3 weken avontuur in Zuid-India samen met Susanne!(suusisinindia.waarbenjij.nu)
Het is altijd leuk om berichtjes van jullie te lezen en dan weet ik ook een beetje

  • 30 Maart 2012 - 15:28

    Daisy Rutten:

    Hey Esther.
    Ik wens je alvast heel veel plezier toe en een goede reis natuurlijk. Ik ben benieuwd naar je mooie verhalen;) Laat maar weten als je naar India gaat en waar in het zuiden. Miss kunnen we dan een keer meeten ;)

    Heel veel succes!
    xx

  • 31 Maart 2012 - 12:56

    Stef:

    ik verwacht wel 2 keer in de week een update van je..

  • 31 Maart 2012 - 14:44

    Lieke:

    Esther, ik wens je een heel goede reis, en hoop dat je veel mooie en leuke dingen gaat zien en beleven! Ongetwijfeld ga je bizarre en bijzondere zaken tegenkomen, zowel op het gebied van oogheelkunde als op alle andere terreinen. Pas goed op jezelf en kom gezond weer terug. wij zullen je berichtjes op de voet volgen!
    Veel liefs!

  • 02 April 2012 - 09:29

    Kim:

    Heel erg veel plezier en succes! Geniet ervan en doe Susanne de groetjes! Dan zien we jullie over een tijdje weer samen terug! :D

  • 03 April 2012 - 05:32

    Susanne De Zwart:

    Heey! Goed bezig zie ik. Ik let een weekendje niet op en je bent gepakt en al in Nepal aangekomen! Heel veel plezier en succes en ik heb zin in onze reis!! (Thanks voor de reclame btw :P) Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Nepal & India

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

The End!

23 Mei 2012

India Trip!

06 Mei 2012

Laatste week Dharan!

26 April 2012

Vele ervaringen later!

13 April 2012

Eerste week Dharan
Esther

Actief sinds 20 Maart 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 7368

Voorgaande reizen:

02 April 2012 - 07 Juni 2012

Nepal & India

26 Augustus 2009 - 11 Oktober 2009

Ferrara

Landen bezocht: